OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Obecná ustanovení
1.1. Tyto Obchodní podmínky, včetně reklamačního řádu (dále jen „Obchodní podmínky“)
společnosti CryoLife s.r.o., se sídlem Vrážská 239/24, Radotín, 153 00 Praha, IČ: 02342553,
zapsané v obchodním rejstříku  vedeného Městským soudem v Praze, pod sp. značkou C
218473 upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský
zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé
v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi
prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) a to i prostřednictvím
internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na
webové stránce umístěné na internetové adrese www.cryolife.cz (dále jen „webová stránka“),
a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti osob při využívání webové stránky
(dále jen „uživatel“) Poskytovatele služeb umístěné na adrese: www.cryolife.cz (dále jen
„webová stránka“) a další související právní vztahy.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě. Odchylná
ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
1.4. Znění obchodních podmínek může Poskytovatel služeb měnit či doplňovat. Poskytovatel
služeb informuje o změnách či doplnění těchto obchodních podmínek zákazníky (i uživatele)
na webové stránce s tím, že jejich upravené znění nabývá účinnosti dnem jeho zveřejnění na
webové stránce. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu
účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
1.5. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky,
zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Je-li zákazník fyzická osoba, která jedná
mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého
podnikání (dále jen „spotřebitel“), řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami
taktéž zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
2 Vymezení pojmů 
2.1. Spotřebitelskou smlouvou se rozumí smlouva o poskytování služeb anebo smlouva kupní,
kterou se zákazníkem/spotřebitelem uzavírá Poskytovatel služeb.
2.2. Poskytovatelem služeb je pro účely těchto obchodních podmínek společnost CryoLife 
s.r.o.
2.3.   Příjemce spotřebitel se rozumí příjemce, který je fyzickou osobou, který jedná mimo
rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého podnikání.
2.4. Příjemce podnikatel je osoba, která při uzavírání a plnění Smlouvy jedná v rámci své
podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého podnikání.
2.5. Objednávka je návrhem na uzavření smlouvy a samotná smlouva je uzavřena akceptací
(závazným potvrzením) objednávky. Od tohoto momentu mezi Poskytovatelem služeb a
příjemcem vznikají vzájemná práva a povinnosti.
2.6. Zákazník, který prostřednictvím internetového obchodu Poskytovatele služeb odeslal
řádnou objednávku, se dále označuje též jako příjemce.

3 Smlouva  
3.1. Předmětem smlouvy o poskytování služeb je prodej služeb nabízených Poskytovatelem
služeb na webové stránce na adrese www.Cryolife.cz. Službami se rozumí veškeré služby,
které jsou nabízeny na webové stránce, zejména služby v oblasti wellness a spa (tj. zejména
wellness balíčky a masáže). Webová stránka obsahuje seznam služeb nabízených
Poskytovatelem služeb k zakoupení, a to včetně uvedení cen jednotlivých nabízených služeb.
Ceny nabízených služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících
poplatků. Nabídka poskytovaných služeb a jejich ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou
zobrazovány na webové stránce. Tímto ustanovením není omezena možnost Poskytovatele
služeb uzavřít smlouvu o poskytování služeb za individuálně sjednaných podmínek. Veškeré
nabídky poskytovaných služeb umístěné na webové stránce jsou nezávazné a Poskytovatel
služeb není povinen uzavřít smlouvu o poskytování služeb ohledně těchto služeb.
3.2. Pro objednání služeb vyplní zákazník objednávkový formulář na webové stránce.
Objednávkový formulář obsahuje zejména:
–       Seznam objednávaných služeb (objednávané služby „vloží“ zákazník do elektronického
nákupního košíku na webové stránce)
–       Volbu mezi možnými způsoby úhrady ceny služeb
–      Zákazník vyplní identifikační a adresní údaje zákazníka (jméno, příjmení, adresa, atd.),
(dále společně jen jako „objednávka“)
3.3. Před odesláním objednávky Poskytovateli služeb je zákazníku umožněno zkontrolovat a
měnit údaje, které do objednávky uvedl, popř. vložil, a to i s ohledem na možnost zákazníka
zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle
zákazník Poskytovateli služeb „kliknutím“ na tlačítko „Dokončit objednávku“. Údaje uvedené
v objednávce jsou Poskytovatelem služeb považovány za správné. Poskytovatel služeb
neprodleně po obdržení objednávky její obdržení příjemci potvrdí, a to na adresu
elektronické pošty příjemce uvedenou v objednávce (dále jen „elektronická adresa
příjemce“).
3.4. Před zasláním objednávky zákazník „zaškrtnutím“ prázdného čtvercového pole potvrzuje,
že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na existenci těchto
Obchodních podmínek a jejich znění je zákazník dostatečným způsobem před vlastním
uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Tyto Obchodní
podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.
3.5. Smlouva je uzavřena okamžikem přijetí (akceptací) objednávky Poskytovatelem služeb,
které Poskytovatel služeb zasílá elektronicky na emailové pošty na elektronickou adresu
příjemce.
3.6. Příjemce souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy.
3.7. Smlouva je uzavírána v českém jazyce a je Poskytovatelem služeb archivována za
účelem jejího úspěšného splnění. Smlouva není přístupná třetím stranám. 

4. Cena služeb a platební podmínky 
4.1. Cenu služeb může příjemce uhradit Poskytovateli služeb následujícími způsoby:
1. a)  v hotovosti nebo kartou při osobním převzetí dárkového poukazu/permanentky na
provozovně Poskytovatele služeb zvolené příjemcem,
2. b)  bezhotovostně převodem na účet Poskytovatele služeb, číslo účtu je příjemci
sděleno zálohovou fakturou odeslanou na elektronickou adresu příjemce po odeslání
objednávky,
3. c)  bezhotovostně on-line prostřednictvím platební brány benefitního systému BENEFIT
PLUS (provozovatel Benefit Management s.r.o., IČO: 270 69 770) a Sodexo Benefit
4. d) bezhotovostně on-line, po provedené platbě obdrží plátce
elektronicky daňový doklad

4.2. Poskytovatel služeb na své webové stránce nabízí v rámci péče o své zákazníky celou řadu slev a služeb ZDARMA.
Využít je může příjemce bez výjimky. Slevy se vztahují na všechny kategorie. Slevy se však nedají vzájemně kombinovat
ani sčítat.
4.3. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními
předpisy, vystaví Poskytovatel služeb ohledně plateb prováděných na základě smlouvy o
poskytování služeb anebo smlouvy kupní příjemci daňový doklad – fakturu. Poskytovatel
služeb je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví Poskytovatel
služeb příjemci po uhrazení ceny služeb/zboží a zašle jej v elektronické podobě na
elektronickou adresu příjemce.
5. Místo a čas dodání 
5.1. Dárkový poukaz je obvykle expedován do 2 pracovních dnů od přijetí platby od příjemce.
5.2. Způsob doručení dárkového poukazu je elektronicky ve formě E-poukazu.
6. Odstoupení od smlouvy  
6.1. Příjemce spotřebitel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 zákona č. 89/2012,
občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů, nelze mimo jiné odstoupit od smlouvy o
poskytování služeb, v případě, že byly s výslovným souhlasem příjemce – spotřebitele
splněny před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy o poskytování služeb.
6.2. Nejedná-li se o případy uvedené v odst. 6.1. těchto Obchodních podmínek má příjemce
spotřebitel právo i bez uvedení důvodu odstoupit od Smlouvy ve lhůtě 14 dnů od jejího
uzavření.
6.3. Odstoupením od smlouvy dle odst. 6.2. těchto Obchodních podmínek se Smlouva od
počátku ruší. Dárkový poukaz/permanentka musí být příjemcem předán/a nebo zaslán/a
zpět Poskytovateli služeb bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení
od Smlouvy příjemcem.
6.4. V případě odstoupení od Smlouvy dle odst. 6.2. těchto Obchodních podmínek bude
příjemci již uhrazená cena služeb vrácena ve lhůtě do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy
stejným způsobem, jakým byla Poskytovateli služeb uhrazena.  Se souhlasem příjemce
mohou být přijaté peněžní prostředky vráceny Poskytovatelem služeb příjemci i jiným
způsobem, zejména převodem na bankovní účet příjemce, za předpokladu, že tak příjemci
nevzniknou další náklady.

7. Reklamační řád  

7.1. Reklamační řád, který je nedílnou součástí obchodních podmínek, se řídí právními
předpisy České republiky, a to zejména Zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a
Zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
7.2. Byla-li služba poskytnuta v rozporu se smlouvou o poskytování služeb, popřípadě nebyla
poskytnuta vůbec, jedná se o vadné plnění a příjemci vznikají práva z vadného plnění, která
je příjemce oprávněn uplatnit u Poskytovatele služeb (dále jen „reklamace“) níže uvedenými
způsoby.
7.3. Reklamace poskytnutých služeb:
7.3.1. Reklamaci služeb je nutné uplatnit u Poskytovatele služeb bez zbytečného odkladu, kdy
byla služba poskytnuta, popřípadě měla být poskytnuta, a to písemně na adrese sídla
Poskytovatele služeb nebo elektronicky na emailovou adresu Poskytovatele služeb
info@cryolife.cz, nebo ústně přímo v provozovně Poskytovatele služeb, kde byla
reklamovaná služba.
7.3.2. Poskytovatel vydá příjemci při ústním uplatnění reklamace písemné potvrzení o tom,
kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je
požadován a v jaké lhůtě bude reklamace vyřízena. Je-li uplatněna reklamace na
elektronické adrese Poskytovatele služeb info@cryolife.cz nebo na adrese sídla
Poskytovatele služeb, je Poskytovatel služeb povinen zaslat písemné potvrzení o uplatnění
reklamace na adresu sdělenou příjemcem nebo na elektronickou adresu příjemce, a to
nejpozději do 5 dnů ode dne doručení reklamace příjemce.
7.3.3. Poskytovatel služeb rozhodne o reklamaci příjemce spotřebitele neprodleně. Do této
lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu služby, potřebná k odbornému posouzení
vady. Reklamace příjemce spotřebitele jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději
však do 30 dnů ode dne jejich uplatnění, pokud se Poskytovatel služeb s příjemcem
spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. V případě reklamace příjemce podnikatele,
rozhodne Poskytovatel služeb o reklamaci nejpozději do 40 dnů ode dne uplatnění
reklamace.
7.3.4. Je-li reklamace uznána za oprávněnou má příjemce nárok na odstranění vady nebo na
přiměřenou slevu z ceny poskytnutých služeb. Jde-li o takovou vadu služby, která má za
následek podstatné porušení Smlouvy, má příjemce vyjma přiměřené slevy právo taktéž
požadovat odstranění vady služby poskytnutím nové služby bez vady, popřípadě od
Smlouvy odstoupit.
7.3.5. Elektronická adresa pro uplatnění reklamace je: info@cryolife.cz
Příjemce je v případě reklamace plateb provedených způsobem uvedeným v odst. 4.1. písm.
a) Obchodních podmínek povinen Poskytovateli služeb poskytnout nezbytnou součinnost při
vyřizování reklamace a doložit zejména potvrzení o provedené platební transakci, popř. jiné
doklady nezbytné pro vyřízení reklamace.
8. Další práva a povinnosti smluvních stran 
8.1. Příjemce nabývá právo uplatnit dárkový poukaz zaplacením celé ceny služeb.
8.2. Zákazník bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové
stránky (včetně fotografií nabízených služeb) jsou chráněny autorským právem. Zákazník
se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám

umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další
součásti tvořící webové stránky.
8.3. Zákazník není oprávněn při využívání webové stránky používat mechanismy,
programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webové
stránky. Webovou stránku je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních
zákazníků Poskytovatele služeb a který je v souladu s jejím určením.
8.4. Zákazník bere na vědomí, že Poskytovatel služeb nenese odpovědnost za chyby vzniklé
v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v
rozporu s jejím určením.
9. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení
9.1. Ochrana osobních údajů zákazníka, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č.
101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
9.2. Zákazník-fyzická osoba, souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a
příjmení, adresa bydliště (adresní údaje), adresa elektronické pošty, případně identifikační
číslo, daňové identifikační číslo a telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
9.3. Zákazník souhlasí se zpracováním osobních údajů Poskytovatelem služeb, a to pro účely
realizace práv a povinností ze smlouvy o poskytování služeb/smlouvy kupní nebo rezervace
služeb,  jakož i jejich použití pro obchodní a marketingové účely Poskytovatele služeb, tj.
nabízení  služeb, včetně zasílání informací o pořádaných akcích a jiných aktivitách, jakož i pro
účely, zasílání obchodních sdělení prostřednictvím elektronických prostředků Poskytovatelem
služeb (nevyloučil-li zákazník tuto možnost při registraci). Poskytovatel služeb je oprávněn
k těmto osobním údajům přiřazovat i další osobní údaje zákazníka.
9.4. Zákazník bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při objednávce nebo rezervaci
provedené z webové stránky) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného
odkladu informovat Poskytovatele služeb o změně ve svých osobních údajích.
9.5. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou
zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě
neautomatizovaným způsobem.
9.6. Zákazník potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom,
že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. Zákazník prohlašuje, že byl poučen
o tom, že souhlas se zpracováním osobních údajů může ve vztahu k Poskytovateli služeb
odvolat písemným oznámením doručeným na adresu sídla Poskytovatele služeb, doručovací
adresu Poskytovatele služeb uvedenou výše nebo na elektronickou adresu info@cryolife.cz
10.Dárkové poukazy /permanentky
10.1. Dárkový poukaz/permanentka je označena číslem, dále je na něm vyznačena doba jeho
platnosti a procedura, na kterou se vztahuje.
10.2. Dárkový poukaz je zpravidla vydáván s dobou platnosti 6 měsíců od data jeho
vystavení. Na žádost příjemce uplatněnou ve lhůtě původní platnosti poukazu Poskytovatel
služeb může v odůvodněných případech prodloužit platnost dárkového poukazu nejvýše
však o 90 dnů.
10.3. Poskytovatel umožňuje příjemci změnu služeb poskytovaných na základě dárkového
poukazu vystaveného pro konkrétní služby tak, že dárkový poukaz či permanentku příjemce

zruší a částku odpovídající ceně uhrazené příjemcem za služby dle zrušeného dárkového
poukazu promění příjemci na kredit ve výši uhrazené ceny služeb, který může příjemce
vyčerpat u Poskytovatele služeb poskytnutím služeb dle jeho volby do výše kreditu.
10.4. Dárkový poukaz nelze směnit za peníze, resp. proplatit v penězích s výjimkou dle
následující věty. V případě zrušení provozovny, na kterou byl platný dárkový poukaz
Poskytovatelem služeb vystaven, popřípadě zrušení služby, která má být v souladu se
smlouvou poskytnuta (dle dárkového poukazu) Poskytovatel služeb částku uhrazenou za
služby dle dárkového poukazu vrátí zpět příjemci nebo vystaví dárkový poukaz na jiné služby
v totožné hodnotě dle volby příjemce.
10.5. Dárkový poukaz pozbývá platnosti bez náhrady, pokud není v době jeho platnosti,
popřípadě prodloužené době platnosti dle odst. 10.2 těchto Obchodních podmínek uplatněn,
(tj. nelze již čerpat služby ani jej směnit, proplatit za peníze).
10.6. V případě Akčního dárkového poukazu nelze tento směnit za peníze ani prodloužit
datum jeho platnosti.
11 Řešení sporů
11.1. Případné spory vzniklé ze smlouvy o poskytování služeb/smlouvy kupní nebo
v souvislosti s ní budou řešeny přednostně dohodou smluvních stran, pokud k této nedojde,
pak místně příslušným soudem České republiky.

12 Závěrečná ustanovení
12.1. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený smlouvou o
poskytování služeb/smlouvou kupní anebo rezervací služeb obsahuje mezinárodní
(zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou
dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se
takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se
neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho
ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
12.3. Smlouva o poskytování služeb/smlouvy kupní včetně obchodních podmínek je
archivována Poskytovatelem služeb v elektronické podobě.
12.4. Kontaktní údaje Poskytovatele služeb:
Cryolife s.r.o
Biskupský dvůr 8
Praha 1, PSČ
TEL + 420 777 044 333
Email: info@cryolife.cz